[OT] Re: [Important] W kde 3.1.4 nie bedzie wsparcia dla

ankry@green.mif.pg.gda.pl ankry w green.mif.pg.gda.pl
Czw, 2 Paź 2003, 22:24:17 CEST

> 2. Czy mając do dyspozycji taką, a nie inna (czyt. szybszą) maszynę na builder
> SPARC jest sens:
>
> a). "synchronicznego" budowania wszystkiego na wszystkich architekturach.

A znajdziesz kogos, kto bedzie wykonywal te sama prace po kilka razy:
dla kazdej architektury osobno ?

Takie podejscie moze tez oznaczac _koniecznosc_ trzymania po kilku wersji
niektorych pakietow na ftp (zwlaszcza src.rpm-ow), do czego obecna
infrastruktura zupelnie nie jest przygotowana.

> b). budowanie "ciężkich" rzeczy typu qt, kde, gnome dla arch. SPARC - btw tego
> sprzętu używa się (powszechnie!) w zastosowaniach desktopowych?

Niektorzy uzywaja. W niektorych srodowiskach mozna nawet uzyc sformulowania
"powszechnie".

> Czy część pakietów na "słabsze" arch. (w sensie posiadanych builderów) nie
> mogłaby się pojawić po prostu później, niż na ix86 - patrzyłem wczoraj na

Patrz wyzej.

> W sumie mniej mnie interesują odpowiedzi na zadane przeze mnie pytania, a b.
> żeby osoby "władne i kompetentne" zastanowiły się nad w/w. (choć pewnie już
> to zrobiły). Mnie osobiście interesuje, żeby w miarę szybko wyszło Ac - nawet
> takie "na jeden CD", ale zawierające ustalony zestaw "develi", na którym
> można byłoby "dłubać" przy reszcie rzeczy.

Sadzisz, ze zdanie mmazura w tej kwestii mocno roznilo sie od twojego w
chwili, gdy bral sie za buildery ?  ;-)

  tel.  (0-58) 347 14 61
Wydz.Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej Politechniki Gdanskiej