KDE 3.1.4 i watpliwe zaleznosci

Nie, 5 Paź 2003, 14:53:06 CEST

Adam Gorzkiewicz wrote:

> [adgor w horand kde]$ rpm -qpR kdebase-devel-3.1.92.030930-2.i686.rpm |grep=20
> konqueror
> [adgor w horand kde]$

W 3.1.4 jest to zaleznosc posrednia:

kdebase-devel wymaga kdebase
kdebase       wymaga konquerora

Jak to nalezy rozwiazac? Inaczej: do jakiego pakietu powinny trafic
biblioteki i inne zasoby potrzebne przy korzystaniu z kdebase-devel ?
(pakiet ten nie powinien zawierac ani wymagac zadnych, lub prawie zadnych,
aplikacji)

> [...]
> uroczych=20
> nocy. Wtedy dopiero sko=F1cza si=EA problemy z nieudanym poldkowaniem itp.=
> =20
> Podzia=B3 kde nie jest rzecza trywialn=B1 a to dlatego, ze w za=B3ozeniu au=
> tor=F3w=20
> jest to jedna wielka ca=B3=F3=B6=E6 majaca mn=F3stwo "punkt=F3w wspolnych".=
>  Trzeba tego=20
> na bierzaco pilnowa=E6 - zajmowanie si=EA tym "z doskoku" (zeby tylko pos=
> =B3a=E6 na=20
> buildery i wrzucic do distro) nie ma sensu.

Nie ma. To jest posylane dla testow, zeby wiecej ludzi anizeli tylko ja sam
moglo zglaszac ewentualne uwagi i poprawki. Latwiej to zrobic, gdy sie
testuje konkretne binarne pakiety, niz gdy trzeba tracic ladnych pare godzin
(i ~1 GB) na przebudowanie tych zasobow.

Z tych tez powodow nie podbijam na razie rel. do wartosci calkowitej.

Jesli dostatecznie wiele osob nie uzna, ze jest to na tyle gotowe, ze
przynajmniej nie gorsze niz to co mamy w general, to nie pojdzie to do
distro. Ja testuje na maszynce w zasadzie odcietej od sieci, wiec mozliwosci
mam ograniczone.

  phone (48)(58) 347 14 61