KDE 3.1.4 i watpliwe zaleznosci

Adam Gorzkiewicz adgor w isn.pl
Nie, 5 Paź 2003, 15:42:08 CEST

Dnia nie 05. października 2003 14:53, Andrzej Krzysztofowicz napisał:
(...)

> kdebase       wymaga konquerora

Ta zależność nie wynika z autoreq, tylko z przyczyn, ze tak powiem
"funkcjonalnych" Jednak - przed chwilą testowo wywaliłem z systemu konquerora
z --nodeps i odpaliłem sesję kde na "czystym userze". Wyglada na to, że
wszystko działa prawidłowo (poza standardowo kreowanymi ikonkami na pulpicie:
"Katalog domowy" i "Śmietnik", które są martwe, gdyz oczywiście nie ma
kfmclient).
Możnaby zaryzykować usunięcie tej zależności w specu i obserwować dalej co z
tego wyjdzie.

--
Adam Gorzkiewicz