KDE 3.1.4 i watpliwe zaleznosci

Nie, 5 Paź 2003, 18:42:03 CEST

Adam Gorzkiewicz wrote:
> Dnia nie 05. pa=BCdziernika 2003 14:53, Andrzej Krzysztofowicz napisa=B3:
> (...)
>
> U mnie to wyglada tak:
>
> [adgor w horand SPECS]$ l kdebase-desktop|grep '\.so\.'
> /usr/lib/libkdecorations.so.1.0.0
> /usr/lib/libksplashthemes.so.0.0.0
> [adgor w horand SPECS]$
>
> Wywalenie tych lib=F3w z kdebase-desktop mam w TODO. Ale to juz w kde=20
> 3.1.9/3.2 .

Czyli _podstawowy_ kdebase powinien zawierac biblioteki i _nie powinien_
wymagac konquerora?
A zaleznosc (wymaganie konquerora) powinna sie znalezc w kdebase-desktop?

Czy moze wszystkie biblioteki powinny trafic do kdebase-core i tylko ten
pakiet powinien byc wymagany przez kdebase-devel?

Czy zasady przyjete przy podziale pakietow kde sa gdzies spisane / przez
kogos znane, czy tez mozna tylko zgadywac / robic rewolucje, gdy sie zle
zgadnie ?

  phone (48)(58) 347 14 61