2.4.22

Jacek Osiecki pingwinus w poczta.fm
Śro, 8 Paź 2003, 09:13:37 CEST

On Tue, 7 Oct 2003 pbern w pbern.biz wrote:

> totalny zwis.... podczas startu systemu... tuz po inicjacji dyskow... rano
> sproboje to zapisac.. bo teraz nie moge resetowac tej maszynki.

Spróbuj przekompilować, wywalająć "reiserfs extended attributes" - u mnie
pomogło.

A co do raid+reiser... dobrze Ci to działało? Bo u mnie pod 2.2 cały czas
się waliło, wychodziły jakieś mniejsze bądź większe błędy - aż w końcu
zrezygnowałem z reisera na softraidach.

P.S.
Przy uruchamianiu systemu, dostaję błędy GRsec, chyba przy mountowaniu
reisera:

grsec: attempted resource overstep by requesting 3086635008 for RLIMIT_STACK
against limit 8388608 by /bin
/mount[mount:22] uid/euid:0/0 gid/egid:0/0, parent
/etc/rc.d/rc.sysinit[rc.sysinit:11] uid/euid:0/0 gid/eg
id:0/0

Który "feature" grsec wyłączyć żeby mi się to nie pokazywało?

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki
joshua w ceti.pl