2.4.22

Rafal Cygnarowski zswi w pers.pl
Śro, 8 Paź 2003, 11:00:40 CEST

pozwole sobie rowniez ponarzekac na 2.4.22. Mam plyte SL-75FRN2-LR.
Podpialem pod nia dysk SATA Baracuda 80GB i niestety przy uzywaniu tego
dysku (ale nie zawsze) robi mi totalny zwis. Bez zadnych oopsow... Nie
wiem jeszcze co jest grane. Sprobuje zmienic kernel na cos bardziej
sprawdzonego. I tu mam OOOgromna prosbe do developerow: ma ktos
src.rpm-a kernela 2.4.19-2.8??? To bedzie chyba najlepsze cudo na ten
komputer (to jest jedyny kernel, ktory mi pracuje poprawnie na serwerze
- i bardzo by mi sie do niego przydal src.rpm :( i nie posiadam).

pozdrawiam,
pascalek
--
Rafal Cygnarowski