SPECS: perl-Devel-Caller.spec (HEAD)

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Śro, 8 Paź 2003, 09:24:16 CEST

On Tue, 7 Oct 2003, Bartek Jakubski wrote:
> [...]
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

> Co?
> Co? Nie za bardzo rozumiem...

Podkreślone.
Napisałeś, że jest w perl-modules, a może wystąpić jako perl-Test-Simple.
Tyle, że zrozumiałem iż teraz nie ma perl-Test-Simple.

W związku z tym aktualnie jest nie-teges, bo masz różne zależności
zależnie od tego co masz zainstalowane. Więc jest źle.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...