SPECS: perl-Devel-Caller.spec (HEAD)

Bartek Jakubski migo w supernet.com.pl
Śro, 8 Paź 2003, 11:31:07 CEST

On Wed, Oct 08, 2003 at 09:24:16AM +0200, Paweł Gołaszewski wrote:
> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

> Podkreślone.
> Napisałeś, że jest w perl-modules, a może wystąpić jako perl-Test-Simple.
> Tyle, że zrozumiałem iż teraz nie ma perl-Test-Simple.

Jest, ale rozumiem, że teraz Test::More jest włączone do dystrybucji
perla.

> W związku z tym aktualnie jest nie-teges, bo masz różne zależności
> zależnie od tego co masz zainstalowane. Więc jest źle.

Ale to ten sam moduł. Ta zależność jest chwilowa, tzn. potrzebna jest
tylko na moment budowania i nie wpada do pakietu. Nie ma znaczenia, czy
Test::More dostarcza perl-modules czy perl-Test-Simple.

--
-- .- Bartek Jakubski --------------------- Sosnowiec -. --
-- |  Free Software is a matter of liberty, not price  | --