[ra] Nowy cups (1.1.8) i ghostscipt (7.0.7 ) - jak to zrobić dobrze ?

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Śro, 8 Paź 2003, 11:07:49 CEST

On Wed, 8 Oct 2003, Mateusz Korniak wrote:

> Z drugiej strony wszyskie USBowe drukarki (chyba) wymagają wyższego
> cups'a i moja konkretnie działa świetnie.
>
> Może ten cups i ghostscipt powinny wylądować w supported ?

hhmmm - to wymaga zastanowienia. Teraz nie jestem w stanie nic więcej na
ten temat powiedzieć.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...