SPECS: perl-Devel-Caller.spec (HEAD)

Radoslaw Zielinski radek w karnet.pl
Śro, 8 Paź 2003, 12:04:21 CEST

Paweł Gołaszewski <blues w ds.pg.gda.pl> [08-10-2003 09:24]:
> On Tue, 7 Oct 2003, Bartek Jakubski wrote:
[...]
> Podkreślone.
> Napisałeś, że jest w perl-modules, a może wystąpić jako perl-Test-Simple.
> Tyle, że zrozumiałem iż teraz nie ma perl-Test-Simple.

W tym wypadku rzeczywiście nie ma (tego) problemu:

 $ rpm -q --provides perl-modules | grep Test.\*Simple
 perl-Test-Simple = 0.47
 perl(Test::Simple) = 0.47

Jest za to inny: do Requires wpadnie perl-modules i perl-Test-Simple; to
drugie jest potencjalnie nadmiarowe.  Chyba, że ktoś to już poprawił.

PS  Witam po nieobecności, powoli wracam.

--
Radosław Zieliński <radek w karnet.pl>
[ GPG key: http://radek.karnet.pl/ ]