SPECS: perl-Data-Dump.spec (HEAD)

Bartek Jakubski migo w supernet.com.pl
Śro, 8 Paź 2003, 11:52:12 CEST

On Wed, Oct 08, 2003 at 09:34:31AM +0200, Andrzej Krzysztofowicz wrote:
> [...]
(...)

> Perlowiec wie. Czlowiek, ktory ma z perlem tyle wspolnego, ze instaluje
> programy napisane w Perlu moze nie moiec o tym bladego pojecia.

Tacy ludzie wklejają na grupy dyskusyjne:
Can't locate Foo/Bar.pm in @INC (@INC contains: /usr/local/lib/perl5/5.8.0/athlon-pld-linux-thread-multi /usr/local/share/perl5 /usr/lib/perl5/vendor_perl/5.8.0/athlon-pld-linux-thread-multi /usr/share/perl5/vendor_perl /usr/lib/perl5/5.8.0/athlon-pld-linux-thread-multi /usr/share/perl5/5.8.0 .) at ./test.pl line 8.
BEGIN failed--compilation aborted at ./test.pl line 8.
i pytają się o co chodzi.
Czemu akurat Summary mieliby przeszukiwać w poszukiwaniu nazwy modułu?
Wspomnę tylko jeszcze, że część pakietów zawiera więcej niż jeden moduł, np.
perl-HTML-Parser

> Poza tym, taka konwencja jest nasza wewnetrzna zasada (jest gdzies publiczny
> dokument, ktory by to wyrazal?).

Może Wasza, ja jej nie ustalałem. Jest ta "zasada" gdziekolwiek spisana?

> Opisy sa dla uzytkownikow, nie dla deweloperow.

Czepiając się: aaaa, to mówimy o Description?
Dobra, nie będę już tykał Summary.

--
-- .- Bartek Jakubski --------------------- Sosnowiec -. --
-- |  Free Software is a matter of liberty, not price  | --