SPECS: perl-Data-Dump.spec (HEAD)

Śro, 8 Paź 2003, 14:22:55 CEST

Bartek Jakubski wrote:

> [...]
> Can't locate Foo/Bar.pm in @INC (@INC contains: /usr/local/lib/perl5/5.8.0/athlon-pld-linux-thread-multi /usr/local/share/perl5 /usr/lib/perl5/vendor_perl/5.8.0/athlon-pld-linux-thread-multi /usr/share/perl5/vendor_perl /usr/lib/perl5/5.8.0/athlon-pld-linux-thread-multi /usr/share/perl5/5.8.0 .) at ./test.pl line 8.
> BEGIN failed--compilation aborted at ./test.pl line 8.
> i pytają się o co chodzi.
> Czemu akurat Summary mieliby przeszukiwać w poszukiwaniu nazwy modułu?
> Wspomnę tylko jeszcze, że część pakietów zawiera więcej niż jeden moduł, np.

_Konstruktywne_ propozycje, jak to uwzglednic w opisie sa mile widziane.

Podejrzewam, ze wsrod deweloperow PLD znalezliby sie ludzie, ktorzy nie
wiedza co to jest modul Perla. Sugerujesz, ze beda pisac na listy
dyskusyjne?

Zwracam ci tylko uwage, ze sa ludzie o innym przekroju wiedzy niz twoj i
nalezy o nich tez pomyslec przy modyfikacjach.
Co innego. gdy tworzysz nowy pakiet: wtedy tworzysz go "pod siebie" i jak
komus nie bedzie pasowalo to poprawi.

Skrajny przyklad: nie sadzisz, ze twoja zmiana przypomina zastapienie
obecnego Summary pakietu sendmail przez "Widely used" (bo przeciez kazdy
laik wie, ze sendmail to MTA)...

> Może Wasza, ja jej nie ustalałem. Jest ta "zasada" gdziekolwiek spisana?

Sugerujesz, ze pakiety z modulami Perla nie powinny sie nazywac perl-*, czy
ze inne pakiety powinny tez sie nazywac perl-* ?

Ta zasada jak wiele spisana nie jest. Jesli jej nie uznajesz, wyraz to
dobitnie. Sam wtedy postawie wniosek o -rw dla ciebie.

> Czepiając się: aaaa, to mówimy o Description?
> Dobra, nie będę już tykał Summary.

A Summary to nie jest opis ?

BTW1: Pisze na podstawie swoich wlasnych doswiadczen; jak sie bralem pare lat
      temu za poprawianie webmina (w Perlu), to nie mialem zielonego pojecia
      co to jest modul Perla i nie bylo mi to do niczego potrzebne.

BTW2: Nie traktuj tego co pisze jako atak osobisty...

  phone (48)(58) 347 14 61