2.4.22

Tomasz Wittner lists w mmt.pl
Śro, 8 Paź 2003, 22:32:44 CEST

Dnia śro 8. października 2003 21:18, Andrzej Krzysztofowicz napisał:
> [...]
[...]
> A ja mialem powazne problemy jak puscilem finda na zasobie podmontowanym
> na tej maszynie z serwera po NFSv2. OOps na 99%. Maszynka ma 64MB RAM i
> eth0 10Mbps.
Dzięki za info. Mam 3 produkcyjne serwerki obok siebie i chciałem je kiedyś
połączyć po nfs - nie wiem tylko, czy dostatecznym zabezpieceniem jest
nałożenie restrykcji "po ip" na portmap w tcpd? Więc nie próbowałem.

> Waniliowe 2.4.21 wydaje sie byc pod tym wzgledem nieco stabilniejsze...

> Prawda. Niedobrze. :(
Spojrzałem przed chwilą na http://orfi.uwm.edu.pl/~dfenz/raplus.php - czyli
różne Ra+packi. Podejście się chyba zmieniło - są SRPMS, bo z tego co
pamiętam, nie wszystkie packi je miały. Za to na http://www.pld-dc.org/PLD/
nie widzę ani srpms ani specy i ew. łat (jeżeli brakuje miejsca) - IHMO
niedopuszczalne by dystrybuować binaria bez źródeł. Za to jest jakiś fajny
kalkulator zależności:
http://www.pld-dc.org/dep/index.php wpisałem kdelibs.spec - o rzetelności
podanej tam informacji nie umiem się wypowiedzieć, ale wygląda ciekawie ...
[...]
--
Tomasz Wittner

2. Always build before committing

You may be sure you've just corrected some small error and it will
not influence the build process... but try it.