2.4.22

Śro, 8 Paź 2003, 21:18:19 CEST

Tomasz Wittner wrote:
> Dnia śro 8. października 2003 11:00, Rafal Cygnarowski napisał:
> [...]
>
> Dołączam się do Twojej prośby. 2.4.19-2.8 to jest to, z czym na serwerach nie
> miałem żadnych problemów (w używanej przeze mnie konfiguracji), a jakieś

A ja mialem powazne problemy jak puscilem finda na zasobie podmontowanym
na tej maszynie z serwera po NFSv2. OOps na 99%. Maszynka ma 64MB RAM i eth0
10Mbps.

Waniliowe 2.4.21 wydaje sie byc pod tym wzgledem nieco stabilniejsze...

> "nieremote" dziury mam w nosie. Ogólnie chodzi o cały jack-pack
> Ra+2.4.19-2.8. Tyle, że istniała (istnieje) dziwna moda na robienie packów
> bez src.rpm :-/.

Prawda. Niedobrze. :(

BTW. Czy ktos sie spotkal z problemem z obsluga RS-ow na plycie z chipsetem
     Intel ZX pod 2.4 ? Jakby nie dzialaly przerwania. Nic nowszego od
     2.4.17 nie chce mi wspolpracowac z myszka / modemem :(

  phone (48)(58) 347 14 61