2.4.22

Rafal Cygnarowski zswi w pers.pl
Czw, 9 Paź 2003, 07:52:47 CEST

W liście z śro, 08-10-2003, godz. 14:44, Jan Rekorajski pisze:

> Na jakim kontrolerze? I na jakim driverze? Bo w 2.4.22 doszly osobne
> drivery SATA dla via i intela.
>
> Janek
PDC20376 - sciagnalem sobie sterowniki na wpol binarne na wpol
opensource z promise i ruszylo. Ale sie sypie. Dysk wygrywany jest jako
scsi :) to taka ciekawostka. Ale w jajku Mandrake-a 2.4.22.10mdk sa
patche do PDC. Ten pack chyba sie nazywa pdc-ultra.

Niestety ze wzgledu na mala ilosc czasu ten serwerek stanie sie
windowsowa stacja i zostanie zastapiony troche innym komputerkiem.
Wiec z przyszlych testow na razie nici...

pozdrawiam,
rafal
--
Rafal Cygnarowski