2.4.22

Tomasz Wittner lists w mmt.pl
Śro, 8 Paź 2003, 20:58:29 CEST

Dnia śro 8. października 2003 11:00, Rafal Cygnarowski napisał:
[...]
> sprawdzonego. I tu mam OOOgromna prosbe do developerow: ma ktos
> src.rpm-a kernela 2.4.19-2.8??? To bedzie chyba najlepsze cudo na ten
> komputer (to jest jedyny kernel, ktory mi pracuje poprawnie na serwerze
> - i bardzo by mi sie do niego przydal src.rpm :( i nie posiadam).

Dołączam się do Twojej prośby. 2.4.19-2.8 to jest to, z czym na serwerach nie
miałem żadnych problemów (w używanej przeze mnie konfiguracji), a jakieś
"nieremote" dziury mam w nosie. Ogólnie chodzi o cały jack-pack
Ra+2.4.19-2.8. Tyle, że istniała (istnieje) dziwna moda na robienie packów
bez src.rpm :-/.

> pozdrawiam,
ja również
--
Tomasz Wittner

2. Always build before committing

You may be sure you've just corrected some small error and it will
not influence the build process... but try it.