Gentoo versus PLD

Wojciech 'Sas' Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Czw, 9 Paź 2003, 09:37:39 CEST

On Thu, 9 Oct 2003 pbern w pbern.biz wrote:
[...]
> Wiec tak... napisz mi jakbys to rozwiazal...
> w pakiecie hostap autor zaleca by nie uzywac pcmcia z kernela bo to jest
> szajs.. i jedyne co to nalezy wkompilowac sama obsluge pcmcia, reszte
> zalatwic pakietem pcmcia-cs.

wiec normalnie nie instalujesz pakietow kernel{,-smp}-pcmcia_cs-*

> Swoja droga to skoro jestes taki chetny to moze rozwiazesz problem
> pakietow okolo kernelowych dla 2.4.22-XXXX bo narazie to jest tragedia...

Ja swoje 2.4.20 trzymam w miare kompletne ...
mowilem juz, ze wyzsze zostawiam ...

> niby wszyscy pisza ze beda sie zajmowac stabilnymi jajkami a jedyne co
> ostatnio widze z grzebania w kernelu to 2.6-TEST! (i chwala za to.. ale
> moze by takze zajrzec do 2.4) i wydac podstawy...
> chociaz kernel, iptables, iproute, lm_sensors, eagel.

Ja NIGDY nie mowilem, ze bede sie zajmowal stabilnymi jajkami ..
mowilem, ze zajmuje sie 2.4.20 ...

					Sas.
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}