Gentoo versus PLD

Daniel Mróz beorn w alpha.pl
Czw, 9 Paź 2003, 10:03:25 CEST

Dnia czwartek 09 październik 2003 09:42, Tomasz Witek napisał:
> Tak naprawde pld-users to nie to o co mi by chodzilo.
> Ludziki powinny pisac, a trego nie ma a ja bym chial. Takie rzeczy
> pojawiaja sie strasznie zadko.
Po co pisac takie rzeczy, skoro w wiekszosci przypadkow odpowiedz bedzie
jedna: "to zrob".

> Ja osobiscie nie wiem co mozna dodac do dystrybucji dopuki mi sie czego
> nie zachce i nie znajde tego o ile ktos tego nie zrobil. Na codzien
> uzywam 10 rzeczy i to mi wystarcza. Dla mnie PLD jest super na stacje bo
> ma gnome, galeona, evolution i vi. Ale to nie jest odpowiedz.
Heh. Ja co jakis czas przegladam sobie czesc pakietow i czytam opisy.
Zazwyczaj znajde cos ciekawego, co probuje potem wdrozyc (ostatnio bawilem
sie haslami jednorazowymi). Stwierdzam, ze w PLD jest bardzo duzo
interesujacych rzeczy. Trzeba tylko poszukac.

> Ten list tak naprawde moze duzo wniesc. Jest wiele uzytkownikow ktorzy
> potrzebuja roznych rzeczy a potem okazuje sie ze PLD jest be bo nie ma,
> a Aurox jest lepszy.
Nie ma dystrybucji, w ktorej jest wszystko.

> poldek -Uvh gnome a ten ma Req wszystko wlacznie z grip'em i
> <zart>gtkfish</zart>.
Szkoda tylko, ze upgrade np. KDE (general/security) zazwyczaj konczy sie
reczna dlubanina w poldku...

Pozdrawiam
Beorn

Daniel `Beorn' Mróz      <beorn w alpha.pl>       http://127.0.0.1/beorn
GCS/E d+(pu) s: a-@ C++++ UL++++$ P+++ L+++ E--- X W+++ N++ o? K- w---
O  M-  V-  PS  PE- !Y PGP t- 5- R tv-- b+ DI++ D+++ G++ e  h!  r--  y+