Gentoo versus PLD

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Czw, 9 Paź 2003, 10:44:12 CEST

W liście z czw, 09-10-2003, godz. 10:03, Daniel Mróz pisze:
> Po co pisac takie rzeczy, skoro w wiekszosci przypadkow odpowiedz bedzie
> jedna: "to zrob".

Ale co ? Naprawde nie mam czasu na łażenie po necie i wyszukiwanie
oprogramowania dla linuxa. ostatnio dowiedzialem sie o k3b jak sie moj
kolega zaczol tym podniecac na Mandarynce.

A builder ac mowi ze tam sie nic nie dzieje od 3 dni :(

/Me chce prawa do buildera !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

TiweK

--
Tomasz Witek <tiwek w manta.univ.gda.pl>