Gentoo versus PLD

Michał Margula alchemyx w uznam.net.pl
Czw, 9 Paź 2003, 10:21:22 CEST

On Thursday 09 of October 2003 09:09, Jacek Rzęsista wrote:

> Hmm, poldek Ci nie wystarcza ? :P

Jasne, że poldek jest świetny, ale brakuje "poldek -i kde" czyli metapakietów.

> W PLD też możesz korzystać ze sterowników ati - kto Ci broni ? A xf86config
> można sobie stworzyć lub wyguglać.

Tak jest ze wszystkim. Czegoś nie mam to dokompiluję.

> Kiedy ostatni raz patrzyłeś na ftp i do repo ? Ja tam np. korzystam z k3b
> na ra i działa mi bez problemu :P

Na FTP nie znalazłem żadnego z tych pakietów.

> Proponuję Auroxa lub Mandrake'a. W sam raz dla zwykłego usera :P

Chyba nie rozumiesz. Po prostu nie zawsze mam czas aby się bawić z pewnymi
sprawami i chciałbym mieć elementy działające "od kopa", a w PLD nie zawsze
tak jest. O ile nie jest to ból na serwerze (pomijając ten cholerny kernel
chociaż 2.4.21-2.1 na razie biega), to w domu jest to kłopot.

--
Michał Margula, alchemyx w uznam.net.pl, http://alchemyx.uznam.net.pl/