Gentoo versus PLD

Jacek Rzęsista jasio w myslenice.pl.eu.org
Czw, 9 Paź 2003, 10:36:31 CEST

Dnia czw 9. października 2003 10:21, Michał Margula napisał:
[CIACH]

> Na FTP nie znalazłem żadnego z tych pakietów.
Hmm, w repo są (nie wiem akurat jak workrave (co to jest ?).  k3b jeżeli
chcesz - mam skompilowane i działające na Ra i686 + kernel 2.4.19.
Ewentualnie poszukaj w miejscach podanych w sekcji RaPlus na stronie PLD ;)
Na pewno znajdziesz dużo pakietów, których na oficjalnym eftepie nie ma.

> Chyba nie rozumiesz. Po prostu nie zawsze mam czas aby się bawić z pewnymi
> sprawami i chciałbym mieć elementy działające "od kopa", a w PLD nie zawsze
> tak jest. O ile nie jest to ból na serwerze (pomijając ten cholerny kernel
> chociaż 2.4.21-2.1 na razie biega), to w domu jest to kłopot.
Hmm, zawsze sobie chwaliłem PLD za to, że kupa programów instaluję i działa od
kopa. Ewentualnie 5 minut na wypełnienie konfiga i działa. Owszem, są też
pewne pogramy którym potrzeba poświęcić więcej czasu - ale przynajmniej
wiesz, co się tam dzieje :)
--
Jacek Rzęsista
ICQ:19324277