Gentoo versus PLD

Czw, 9 Paź 2003, 10:26:14 CEST

=?iso-8859-2?q?Micha=B3=20Margula?= wrote:

> Z jakiego względu nowsze sterowniki miałyby nie działać na starszym sprzęcie?

Z powodu nieprzetestowania ich przez deweloperow nie posiadajacych starszego
sprzetu ?
Czesto sie z tum skarzono na sterowniki Adapteca.

A tak BTW, moze mi powiesz, co mam zrobic, zeby mi dzialal serial na ZX-ie
pod 2.4.2[012] ? Bo nie dziala. A to wcale nie taki stary sprzet ...

  phone (48)(58) 347 14 61