Gentoo versus PLD

Michał Margula alchemyx w uznam.net.pl
Czw, 9 Paź 2003, 10:29:00 CEST

On Thursday 09 of October 2003 10:26, Andrzej Krzysztofowicz wrote:
> Z powodu nieprzetestowania ich przez deweloperow nie posiadajacych
> starszego sprzetu ?
> Czesto sie z tum skarzono na sterowniki Adapteca.

Czyli zostajemy przy starych sterownikach, stary sprzęt działa, nowy jest
nieważny, tak? W sumie dobre podejście, o2micro robi teraz kontrolery pcmcia
do większości notebooków, więc za jakiś czas w PLD takowe działać nie będą,
bo właśnie w 2.4 sterowniki są schrzanione i według zapowiedzi będą
poprawione w 2.6 oraz są już poprawione w pcmcia-cs.

> A tak BTW, moze mi powiesz, co mam zrobic, zeby mi dzialal serial na ZX-ie
> pod 2.4.2[012] ? Bo nie dziala. A to wcale nie taki stary sprzet ...

Bo kernele 2.4.x słyną z bycia gównianymi? ;] Ja ich używam ze względu na
ficzery, ale gdyby ktoś kiedyś sportował netfilter na 2.2.. to kto wie.

--
Michał Margula, alchemyx w uznam.net.pl, http://alchemyx.uznam.net.pl/