Gentoo versus PLD

Wojciech 'Sas' Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Czw, 9 Paź 2003, 10:22:36 CEST

On Thu, 9 Oct 2003, Michał Margula wrote:

> Czyli zostajemy przy starych sterownikach, stary sprzęt działa, nowy jest
> nieważny, tak? W sumie dobre podejście, o2micro robi teraz kontrolery pcmcia
> do większości notebooków, więc za jakiś czas w PLD takowe działać nie będą,
> bo właśnie w 2.4 sterowniki są schrzanione i według zapowiedzi będą
> poprawione w 2.6 oraz są już poprawione w pcmcia-cs.

Wiesz ...
Ale pierdolisz ...........
Nie czytasz tego co sie pisze ....

PCMCIA-CS Z KERNELA MA DZIALAC WSZEDZIE !!!!!!!!!!!!!!
i to sa starsze wersje
w pakiecie pcmcia-cs-* [NIE kernel-pcmcia-cs-* !!!!!!!!!] sa nowe
sterowniki....

> Bo kernele 2.4.x słyną z bycia gównianymi? ;] Ja ich używam ze względu na
> ficzery, ale gdyby ktoś kiedyś sportował netfilter na 2.2.. to kto wie.

Nie ma na to szans, ludzie od netfiltera powiedzieli, ze zaaprobuja takiego
czagos ...
Wiec jest to robota sobie a muzom .. - IMHO bezsensowna.

					Sas.
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}