Gentoo versus PLD

Daniel Mróz beorn w alpha.pl
Czw, 9 Paź 2003, 12:41:37 CEST

Dnia czwartek 09 październik 2003 12:18, Paweł Gołaszewski napisał:
> hhmm... jaką dłubaniną?
Zmudna ;)

> Kilka osób to już zgłaszało, a ja nie potrafię odtworzyć... Wszędzie mi
> upgrade gładko przechodzi :-/
Niedlugo bede instalowal nowe stanowisko z KDE, wiec podam wiecej szczegolow.
Sprawa wyglada nastepujaco: instaluje Ra wraz z KDE i robie upgrade
("upgrade *") z general/security po instalacji. Nie mialem czasu zeby sie
przyjrzec przyczynie, ale wyglada na to, ze niektore pakiety z KDE 3.1.1 chca
sie aktualizowac z pakietami z KDE 3.0.x, co powoduje, ze trzeba najpierw
recznie zaktualizowac pakiety z zaleznosci. OK, wiem ze zakrecilem strasznie,
dlatego wole poczekac do czasu, az bede mogl sie pochwalic jakimis zrzutami
ekranu.

Pozdrawiam
Beorn

Daniel `Beorn' Mróz      <beorn w alpha.pl>       http://127.0.0.1/beorn
GCS/E d+(pu) s: a-@ C++++ UL++++$ P+++ L+++ E--- X W+++ N++ o? K- w---
O  M-  V-  PS  PE- !Y PGP t- 5- R tv-- b+ DI++ D+++ G++ e  h!  r--  y+