[ra] Problemy z aktualizacją pakietów w KDE ( Było: Gentoo versus PLD)

Czw, 9 Paź 2003, 13:00:10 CEST

On Thursday 09 October 2003 12:41, Daniel Mróz wrote:
> Niedlugo bede instalowal nowe stanowisko z KDE, wiec podam wiecej
> szczegolow. Sprawa wyglada nastepujaco: instaluje Ra wraz z KDE i robie
> upgrade ("upgrade *") z general/security po instalacji. Nie mialem czasu
> zeby sie przyjrzec przyczynie, ale wyglada na to, ze niektore pakiety z KDE
> 3.1.1 chca sie aktualizowac z pakietami z KDE 3.0.x, co powoduje, ze trzeba
> najpierw recznie zaktualizowac pakiety z zaleznosci.

# let the user select package among equivalents; default "no"
choose_equivalents_manually = yes

Masz włączone ?

BTW nie wiem czemu ta opcja nie jest 'yes' domyślnie.

--
Mateusz Korniak
"Black holes are where God divided by zero." - Steven Wright