Gentoo versus PLD

wrobell wrobell w ite.pl
Czw, 9 Paź 2003, 14:04:03 CEST

On Thu, Oct 09, 2003 at 10:42:17AM +0200, Michał Margula wrote:
[...]
> No nie do końca tak jest. W PLD nie działa mi ani pcmcia ani radeon z 3d
> (mobility).
zastanów się przez chwilę nad tym co piszesz. myślisz, że każdy ma taki
sprzęt jak ty? skąd go zdobyć? jak przetestować?

jeśli, któryś z developerów będzie miał ten sprzęt (czytaj: kupi sobie za
własne pieniądze), to na pewno distro będzie wspierać w/w złom.

    wrobell <wrobell w ite.pl>

P.S. sorry, za być może zbyt ostry ton, ale mam już dość jęczenia różnych
userów na listach, którym nic się nie chce.