Gentoo versus PLD

Michał Margula alchemyx w uznam.net.pl
Czw, 9 Paź 2003, 14:42:20 CEST

On Thursday 09 of October 2003 14:04, wrobell wrote:

> zastanów się przez chwilę nad tym co piszesz. myślisz, że każdy ma taki
> sprzęt jak ty? skąd go zdobyć? jak przetestować?

Testowałem, pisałem o tym na liście i skończyło się na niczym.

> P.S. sorry, za być może zbyt ostry ton, ale mam już dość jęczenia różnych
> userów na listach, którym nic się nie chce.

Masz rację. Ja nie mam czasu na zajmowanie się tym i owym. Może gdybym zrobił
w PLD, to czego mi potrzeba byłoby lepiej, ale już nie mam na to czasu. Moje
RW w CVSie zarosło pajęczyną. Przeistaczam się w marudnego usera, który stoi
przed wyborem - inna dystrybucja czy rozwój aktualnej.

--
Michał Margula, alchemyx w uznam.net.pl, http://alchemyx.uznam.net.pl/