Gentoo versus PLD

Michał Margula alchemyx w uznam.net.pl
Czw, 9 Paź 2003, 15:11:51 CEST

On Thursday 09 of October 2003 14:58, wrobell wrote:
> Nie ma idealnych rzeczy, ale pretensje możesz mieć w tym momencie
> tylko do siebie. Dostajesz coś praktycznie za darmo, na GPL-u
> i jeśli Ci to nie wystarcza, to możesz złożyć zamówienie u któregoś
> z developerów, albo skorzystać z innego, komercyjnego lub darmowego,
> rozwiązania, które zaspokoi Twoje potrzeby. Natomiast flamewar
> w stylu distro(tm) vs. pld chuja warte jest (aczkolwiek za przedstawienie
> niektórych bajerów gentoo jestem Ci wdzięczny).

Mam po prostu nadzieję, że flamewar coś da :). Nie chcę nikogo karcić,
denerwoać, itd. Wiem doskonale o co chodzi z projektami GPL i nikogo nie
winię, żeby to było jasne.

Swoją drogą jakie są szanse na to, że jeśli np zrobie pakiet ze sterownikami
do ati, że trafi on jeszcze do Ra?

--
Michał Margula, alchemyx w uznam.net.pl, http://alchemyx.uznam.net.pl/