Gentoo versus PLD

wrobell wrobell w ite.pl
Czw, 9 Paź 2003, 14:58:07 CEST

On Thu, Oct 09, 2003 at 02:42:20PM +0200, Michał Margula wrote:
> On Thursday 09 of October 2003 14:04, wrobell wrote:
[...]
> Masz rację. Ja nie mam czasu na zajmowanie się tym i owym. Może gdybym zrobił
> w PLD, to czego mi potrzeba byłoby lepiej, ale już nie mam na to czasu.
Wyobraź sobie, że wielu z nas również nie ma czasu. Robimy, to co
uważamy za najbardziej istotne i potrzebne.

[...]

> Przeistaczam się w marudnego usera, który stoi
> przed wyborem - inna dystrybucja czy rozwój aktualnej.
Nie ma idealnych rzeczy, ale pretensje możesz mieć w tym momencie
tylko do siebie. Dostajesz coś praktycznie za darmo, na GPL-u
i jeśli Ci to nie wystarcza, to możesz złożyć zamówienie u któregoś
z developerów, albo skorzystać z innego, komercyjnego lub darmowego,
rozwiązania, które zaspokoi Twoje potrzeby. Natomiast flamewar
w stylu distro(tm) vs. pld chuja warte jest (aczkolwiek za przedstawienie
niektórych bajerów gentoo jestem Ci wdzięczny).

    wrobell <wrobell w ite.pl>