Gentoo versus PLD

Marcin Krzyzanowski krzak w linux.net.pl
Czw, 9 Paź 2003, 18:32:29 CEST

W liście z czw, 09-10-2003, godz. 18:20, Mariusz Mazur pisze:

> To dogadajcie się z tiwkiem. Do wyboru są:
> - wybieracie One True Mastah od puszczania (się)

to nie ma sensu, vide aflinta ktory czasami ma czas a czasami popostu
nie, wiekszosc z nas pracuje i nie moze sobie pozwolic na codzienne
przesiadywanie tylko nad PLD :)

> - wszyscy dostajecie prawa i uzgadniacie między sobą kto co puszcza i kiedy

Jestesmy inteligentnymi ludzmi (tak miarkuję) uzgodnienia ze ty
puszczasz gnome-panel a ty gnome-desktop a ty cos innego wiesz dobrze ze
nie ma sensu bo czasami trzeba poprawic kilka pakietow zeby to zaczelo
dzialac.

> Docelowo i tak pewnie sporo osób dostanie prawa, ale teraz chciałbym to w
> jakiejś kolejności robić, żeby się nie okazało, że trzy osoby niezależnie od
> siebie puściły gnoma do budowania :)

gnome to nie jeden pakiet przeciez, jesli są logi i ftp to wiadomo co
jest puszczone a co nie, wiec z odrobiną chęci można sie nie dublować.

Ja osobiscie poprosilbym prawa, niedlugo wyjda pakiety linii gnome 2.5
i  nie mozna bedzie puszczac go do AC (przynajmniej ja), nie to co NEST
:)

--
Marcin Krzyzanowski
WWW : http://krzak.linux.net.pl/