Gentoo versus PLD

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Czw, 9 Paź 2003, 18:38:50 CEST

On Thursday 09 of October 2003 18:32, Marcin Krzyzanowski wrote:
> Jestesmy inteligentnymi ludzmi (tak miarkuję) uzgodnienia ze ty
> puszczasz gnome-panel a ty gnome-desktop a ty cos innego wiesz dobrze ze
> nie ma sensu bo czasami trzeba poprawic kilka pakietow zeby to zaczelo
> dzialac.

Chodziło mi raczej o to, żebyście jednocześnie nie zaczęli puszczać pakietów
(bo akurat wypadło, że mieliście wolną chwilkę, a jeden nie wiedział co robi
drugi).

Ale fakt, że lepiej, żeby więcej osób miało dostęp. Podeślijcie na priva z
witkiem: mail na który chcecie dostawać info o swoich zleceniach oraz klucz
pegiepe (chyba, że ten z którego chcecie korzystać jest akurat w repo).

Grzegol też chce dostęp?