PLD Live CD

havner lpawelcz w elka.pw.edu.pl
Sob, 11 Paź 2003, 11:44:41 CEST

On Thu, 9 Oct 2003, Jacek Rzęsista wrote:

> Parę uwag - na stronce jest nieaktualne md5sum w stosunku do tego, co udało mi

Juz poprawione.

> się ściągnąć. Płytka się ładnie bootuje, fb działa :) Coś mi jednak wywaliło
> przy starcie że nie działa (ale nie zdążyłem zobaczyć :( ). Próbowałem

Prawdopodobnie acpi (scroll lock Twym przyjacielem), bedzie domyslnie
wylaczony.

> odpalić X-y - startują, windowmaker też, ale za grzyba nie mogłem odpalić
> myszki (chociaż domyślnie taka jest jako Mouse0 w XF86Config ....). Ogólnie -

Zobacz co z ta myszka. Generalnie konfiguracja myszki pod 2.6 jest duzo
prostsza, nie trzeba konkretnego typu myszki ustawiac, i na kazdej myszce
wystarczy sie do /dev/input/mice odnosic (zamiast np do /dev/psaux).
Moze sprobuj gpm wylaczyc.

> kernel 2.6 wymiata ..... jak to wszystko szybko chodzi ...... Jestem naprawdę
> pod wrażeniem :).

Kernela, czy mojej plytki? ;-)

---
Regards       Havner
GG: 2846839                                       havner(at)pld-linux.org
          "We live as we dream, alone"   - Joseph Conrad