PLD Live CD

Jacek Rzęsista jasio w myslenice.pl.eu.org
Sob, 11 Paź 2003, 13:14:52 CEST

Dnia sob 11. października 2003 11:44, havner napisał:

> Juz poprawione.
OK, sprawdzę ;). jak często planujesz nowe wersje ?

> Prawdopodobnie acpi (scroll lock Twym przyjacielem), bedzie domyslnie
> wylaczony.
Hmm, Zobaczę :)

> Zobacz co z ta myszka. Generalnie konfiguracja myszki pod 2.6 jest duzo
> prostsza, nie trzeba konkretnego typu myszki ustawiac, i na kazdej myszce
> wystarczy sie do /dev/input/mice odnosic (zamiast np do /dev/psaux).
> Moze sprobuj gpm wylaczyc.
Własnie widziałem, że w konfigu było /dev/input/mice - czyli mam rozumieć, że
kernel 2.6 sobie "automagicznie" wykrywa typ myszki i odpowiednio "ustawia"
/dev/input/mice ? Popróbuję jeszcze z tą mychą (najzwyklejszy Logitech Pilot
Wheel - 2 przyciski + kółeczko/przycisk).

> Kernela, czy mojej plytki? ;-)
Jedno i drugie :) Podoba mi sie szybkość kernela i pomysł PLD Live CD :)
--
Jacek Rzęsista
ICQ:19324277