PLD Live CD

havner lpawelcz w elka.pw.edu.pl
Sob, 11 Paź 2003, 13:52:25 CEST

On Sat, 11 Oct 2003, Jacek Rzęsista wrote:

> OK, sprawdzę ;). jak często planujesz nowe wersje ?

Raz na tydzien/dwa tygodnie. Zalezy jak z czasem. W pon/wt powinna juz byc
wersja z prosta autodetekcja (eth, usb, scsi).

> Hmm, Zobaczę :)

Czekam

> Własnie widziałem, że w konfigu było /dev/input/mice - czyli mam rozumieć, że
> kernel 2.6 sobie "automagicznie" wykrywa typ myszki i odpowiednio "ustawia"

Tak mi zawsze dzialal.

> /dev/input/mice ? Popróbuję jeszcze z tą mychą (najzwyklejszy Logitech Pilot
> Wheel - 2 przyciski + kółeczko/przycisk).

To jest ps2? Jesli tak to zaladuj "modprobe psmouse" i po sprawie.

Ladujesz hid (myszka na usb), psmouse (ps2) lub sermouse (ttySX) i
odnosisz sie po /dev/input/mice. Tak to powinno dzialac i tak mi zawsze
dzialalo. Co ciekawe. Jesli masz dwie lub trzy myszki i w X'ach
skonfigurujesz tylko jedna to wszystkie powinny naraz dzialac.

> Jedno i drugie :) Podoba mi sie szybkość kernela i pomysł PLD Live CD :)
> --

Dzieki :-)

---
Regards       Havner
GG: 2846839                                       havner(at)pld-linux.org
          "We live as we dream, alone"   - Joseph Conrad