admin: data (HEAD)

Adam Gołębiowski adamg w biomerieux.pl
Wto, 14 Paź 2003, 07:43:57 CEST

On Sun, Oct 12, 2003 at 08:21:10PM +0200, Adam Nowotny wrote:

> poprzedni serwer IRC nie był chyba zbyt uczęszczany.. ;)
>
> niemniej popieram, sugerując patch na konfiguracje irssi i innych
> klientów IRC, ustawiający automatyczny join na irc.pld-linux.org #pld
> (na kanale można postawić automat z 'faq')
>
> adamg: możesz zainstalować ircd?

zainstalować mogę, pytanie jaką ma pełnić funkcję ów ircd. Jeżeli ma być
to zamiennik dla dotychczasowych #pld{,help}, to trzeba się poważnie
zastanowić nad sensownością tego rozwiązania - nie wiem ile osób
zamierza na tym kanale siedziec, ale np. mi średnio będzie się chciało
jednocześnie przebywać na IrcNet i PLDnet. Jeżeli ma być to tylko
przechowalnia dla jakiegoś automatu - nawet można nad tym pomyśleć.
Chyba, że tak jak zasugerował mmazur - zrobić przekierowania dla
polska.irc.pl...