admin: data (HEAD)

Adam Nowotny domelu-lists w toster.org
Wto, 14 Paź 2003, 09:02:29 CEST

W liście datowanym 14 października 2003 (07:43:57) można przeczytać:

> zainstalować mogę, pytanie jaką ma pełnić funkcję ów ircd. Jeżeli ma być
> to zamiennik dla dotychczasowych #pld{,help}, to trzeba się poważnie
> zastanowić nad sensownością tego rozwiązania - nie wiem ile osób
> zamierza na tym kanale siedziec, ale np. mi średnio będzie się chciało
> jednocześnie przebywać na IrcNet i PLDnet. Jeżeli ma być to tylko
> przechowalnia dla jakiegoś automatu - nawet można nad tym pomyśleć.

na pewno nie jako zamiennik. Ja proponuje automat serwujący 'faq' (coś
a'la pvek na #pldhelp), albo link sieci PLDNet<->IRCNet (#pldhelp).

> Chyba, że tak jak zasugerował mmazur - zrobić przekierowania dla
> polska.irc.pl...

'PLD tylko dla Polaków'? ;p ztcp *.irc.pl ma I:linie tylko na krajowe
IP

--
pozdrawiam,
 domelu<at>domelu.net | http://domelu.net/