SPECS: sudo.spec (HEAD)

Radoslaw Zielinski radek w karnet.pl
Śro, 15 Paź 2003, 04:22:42 CEST

Michal Moskal <malekith w pld-linux.org> [14-10-2003 21:35]:
[...]
> Tutaj z kolei jest trochę inaczej. PLD może być stosowane w ,,embedded,
> realtime, or dedicated application systems''.
[...]
> A tu nie jestem pewny, ze względu na zastosowania embedded.

Czy PLD out-of-the-box rzeczywiście ma jakieś szersze zastosowania
w systemach embedded?  Wydaje mi się, że -- poza jakimiś prostymi
przypadkami, kiedy kilka MB pamięci nie jest wielkim problemem --
bez cięcia i tak się nie obejdzie...  Jakieś _excludedocs, tu rm,
tam -rf...

--
Radosław Zieliński <radek w karnet.pl>
[ GPG key: http://radek.karnet.pl/ ]