budowanie sane-backends

Czw, 16 Paź 2003, 21:22:16 CEST

Piotrek 'Drozdo' Drozdowski wrote:

> Mógłbyś powiedzieć dokładnie w których Makefilach i co zmienić, żeby to
> sprawdzić? a tetexa i fonty mam jak poniżej:

W sane-backends*/doc/Makefile
po linii z 'index for sane.ps...'
sa polecenia.

Trzeba je wykonac 'z palca', bez przekierowania 2>/dev/null i zobaczyc, co
wypisza.

> [18:08:27][drozdo w Drozdo ~]$  rpm -qa|grep tetex|sort

Nie mam pojecia, co potrzebne, czego brakuje, ani nawet, ktora wersje
sane-backends kompilujesz. Sam nie mam tez aktualnie dostepu do systemu
!= RA.

Moze fachowcy od tetexa ci pomoga.

  phone (48)(58) 347 14 61