budowanie sane-backends

Piotrek 'Drozdo' Drozdowski drozdo w pf.pl
Czw, 16 Paź 2003, 23:20:01 CEST

Dnia Thu, 16 Oct 2003 21:22:16 +0200 (CEST)
Andrzej Krzysztofowicz <ankry w green.mif.pg.gda.pl> napisał:

> W sane-backends*/doc/Makefile
> po linii z 'index for sane.ps...'
> sa polecenia.
>
> Trzeba je wykonac 'z palca', bez przekierowania 2>/dev/null i zobaczyc,
> co wypisza.

Postąpiłem zgodnie z radą i działa :)
brakowało times.sty, w poldku znalazłem i doinstalowałem:
4 package(s) found:
tetex-cslatex-2.0.2-1
tetex-latex-2.0.2-1
tetex-latex-psnfss-2.0.2-1