KDE 3.1.4 c.d.

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pią, 17 Paź 2003, 15:00:39 CEST

On Fri, Oct 17, 2003 at 14:51:10 +0200, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Dla updates-security.

Ra na desktopie to nieporozumienie. Wiem, może Wy (raowcy) używacie, ale
nie _normalni_ użytkownicy, więc robienie tego _dla ogółu_ nie ma sensu.

> Dlatego, ze nic innego jeszcze oficjalnie _nie ma_. I predko nie bedzie.

Bo tracicie czas na Ra:/

> Uwazasz, ze prosciej zaimplementowac vfolders w GNOME 1.4 i KDE 3.1.4 ?

Uważam, że staroci nie używa nikt, kto chce mieć pełną funkcjonalność. A
jak ktoś używa starocia, to powinien się liczyć z tym, że coś nie będzie
działało (pierwsza zasada przy znalezieniu błędu: wziąć najnowszą wersję
oprogramowania).

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>                                     USA sux
http://www.pld-linux.org/Members/gotar/     http://vfmg.sourceforge.net/