KDE 3.1.4 c.d.

Pią, 17 Paź 2003, 15:31:00 CEST

Tomasz Pala wrote:

> Ra na desktopie to nieporozumienie. Wiem, może Wy (raowcy) używacie, ale
> nie _normalni_ użytkownicy, więc robienie tego _dla ogółu_ nie ma sensu.

Kwestia gustu.
Ja mam KDE zainstalowane na serwerze. Na xterminalach jest tylko kdm.

Normalni uzytkownicy instaluja z plytki i aktualizuja z sieci.
Normalni uzytkownicy nie kompiluja sobie pol systemu samodzielnie.

Twierdzisz, ze to do jest w dists/ac/ nadaje sie juz do bezposredniego
zainstalowania na desktop ?

> Bo tracicie czas na Ra:/

To akurat nie twoj problem.

Ja sie Ac zaczne zajmowac, jak bede mogl na tym postawic dzialajacy,
funkcjonalny system. Zajmowac, tzn. poprawiac bledy w tym, co juz dziala, a
nie doprowadzac wszystko do dzialania od zera.

Niektorzy uwazaja, ze ich wersjonowana dystrybucja nie interesuje i uznaja
tylko ciagly dewelopment. Niektorych nie interesuja wersje hot-top, dopoki
sie nie wytestuja i ustabilizuja.

> Uważam, że staroci nie używa nikt, kto chce mieć pełną funkcjonalność. A
> jak ktoś używa starocia, to powinien się liczyć z tym, że coś nie będzie
> działało (pierwsza zasada przy znalezieniu błędu: wziąć najnowszą wersję
> oprogramowania).

Nowsza wersja nie wspolpracuje z reszta oprogramowania. Nowszej wersji reszty
oprogramowania jeszcze nie ma. Prosze o druga zasade.

Inna sprawa, ze moja zabawe z KDE 3.1.4 traktuje jako wprawke przed zabawa z
KDE 3.2. Ale jak zauwazyl juz adgor w snapszotach tego ostatniego moga byc
takie rewolucje z dnia na dzien, ze zabawa w dopieszczanie tego ostatniego
nie ma na razie sensu.

A sprawnie funkcjonujace KDE potrzebne mi jest "na wczoraj". Sprawnie, tzn.
dopieszczone i zapiete na ostatni guzik, a nie z bledami, ktore jutro lub
pojutrze ktos poprawi psujac przy okazji cos innego.

I do zainstalowania na serwerze ;-)

A przy okazji, co z kde-i18n ?
Bo do robienia tego w postaci osobnych pakietow-kombajnow nie zamierzam reki
przykladac.

  phone (48)(58) 347 14 61