SPECS: audacity.spec (HEAD)

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Pią, 17 Paź 2003, 20:52:09 CEST

On Fri, 17 Oct 2003, Fryderyk Dziarmagowski wrote:
> czy to że program zamiast używać bibliotek systemowych statycznie
> zlinkuje wersję razem dostarczaną razem z tarbalem to błąd?

Tak.

> Zwłaszcza w sytuacji, gdy owa bblioteka została rozszeżona o funkcje
> niedostępne w bibliotece systemowej?

_tylko_ w takiej sytuacji to _może_ nie być błędem. Jeżeli tej
funkcjonalności nie da się dodać do standardowej biblioteki. Tylko i
wyłącznie wtedy.

> Wyciąganie pochopnych wniosków po przeczytaniu commmitloga jak rozumiem
> nie jest błedem,

Piszmy lepsze commitlogi :)
O to czepiam się dosyć często...

> nie wspomnę o kulturalnym sposobie zwrócenia uwagi, a raczej wydania
> rozkazu.

Za co przepraszam. Po raz drugi.
Miałem bardzo zły dzień...

> nie przeniosłem na DEVEL a nie cofnąłem zmian. program pracuje bardzo
> dobrze, buduje się prawidłowo, zestaw patchy jest przejrzany i
> przepisany dla aktuanej wersji.

Spróbuj te zmiany przenieść do normalnego id3lib-a...

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...