SPECS: audacity.spec (HEAD)

Fryderyk Dziarmagowski freetz w gmx.net
Pią, 17 Paź 2003, 21:00:32 CEST

On Fri, Oct 17, 2003 at 08:52:09PM +0200, Paweł Gołaszewski wrote:

> Piszmy lepsze commitlogi :)
> O to czepiam się dosyć często...

niestety nie wszystko daje się zawsze dokładnie sformułować. staram się
pisać dokładnie i precyzować, w tym przypadku wyszło troche
niefortunnie. następnym razem zastanowię się dwa razy ;)

> Miałem bardzo zły dzień...

Ludzka rzecz ;)

> Spróbuj te zmiany przenieść do normalnego id3lib-a...

ok, spróbuje te deklaracje przenieść. powinno być to bezpieczne, bo
raczej żaden program poza audacity się do nich nie odwoła.

pozdr.
freetz
--
[ Refugiado Comunista <freetz w gmx.net> ]
[   JID: freetz w jabber.bettercom.de    ]