KDE 3.1.4 c.d.

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pią, 17 Paź 2003, 23:37:21 CEST

On Fri, Oct 17, 2003 at 19:48:59 +0200, Jacek Rzęsista wrote:

> No popatrz, ja np. jestem end-userem i chcę używać bo cenię sobie stabilność.

Czytasz tę listę ergo nie jesteś ZU.

> A kto używa mozilli ?

Obejrzyj statystyki przeglądarek.

> Mnie wystarcza konqueror do wszystkiego.

A mnie elinks do prawie wszystkiego. Co nie zmienia faktu, że to Mozilla
jest targetową przeglądarką.

> Poza tym masz w
> Ac KDE ? Masz mplayera ? Nie ? O co za pech ! Ale i tak nikt nie lubi oglądać
> filmów pod linuksem przecież ani nie chce mieć działającego desktopu.

Czytaj do końca, zanim wyjedziesz z takim tekstem. Właśnie o tym piszę.
O Fedorze chyba w tym wątku wspomniałem?

> A jestem :)

Masz bardzo błędne pojęcie na temat bycia ZU. W tym Ra jest chociaż k3b,
czy jak to do nagrywania płyt się nazywa?

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>                                     USA sux
http://www.pld-linux.org/Members/gotar/     http://vfmg.sourceforge.net/