KDE 3.1.4 c.d.

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Pią, 17 Paź 2003, 19:58:05 CEST

W liście z pią, 17-10-2003, godz. 19:48, Jacek Rzęsista pisze:

> A kto używa mozilli ? Mnie wystarcza konqueror do wszystkiego. Poza tym masz w
> Ac KDE ? Masz mplayera ? Nie ? O co za pech ! Ale i tak nikt nie lubi oglądać
> filmów pod linuksem przecież ani nie chce mieć działającego desktopu.

To ja jestem w szoku ze AC juz wyszło. Naprawde ? to ja o tym nic nie
wiem.
A moze on mowi o zalorzeniach, ze nie ma KDE bo CDG zalorzylo sobie ze
nie bedzie. Szok.

A wicie ze w RH 11.0 nie ma kernela ?

> A jestem :) Podesłać Ci screena mojego KDE ? ;P Wszystko na RA :P

U mnie w firmi wszyscy uzywaja RA i sa zadowoleni. Moze dlatego ze nie
wiedza ze moze byc lepiej kolorowiej, ale za to jest stabilnie i dziala.

TiweK

--
Tomasz Witek <tiwek w manta.univ.gda.pl>