PLD Live CD 0.20

havner lpawelcz w elka.pw.edu.pl
Czw, 23 Paź 2003, 15:12:48 CEST

On Wed, 22 Oct 2003, Jacek Rzęsista wrote:

> Hmm, ja też mam piix (i815) i startuje mi OK. Tak w ogóle muszę powiedzieć, ze

Bo masz inne piix, ktore jest widziane przez detect jako jedna urzadzenie
PCI, a nie dwa. Ok, zapomnijmy o tym bledzie. Jest on juz naprawiony,
nastepna wersja w przyszlym tyg. Przepraszam wszystkich, ktorym sie on
objawil. Nikt nie jest doskonaly..

> kawał dobrej roboty ! Brawo ! Odpaliłem najnowszą wersję - Gnome śmiga jak
> nigdy w życiu, kde też całkiem całkie, Open Office działa :) To wszystko do
> kupy działa szybko jak nie wiem co :)

Wielkie dzieki. Milo slyszec cos takiego

> Z takich próśb o pakiety: joe, kontour,
> karbon. Są szanse ? ;) A pldconf - rewelacyjny pomysł :)

W nastepnej wersji beda, nie ma problemu.

---
Regards       Havner
GG: 2846839                                       havner(at)pld-linux.org
          "We live as we dream, alone"   - Joseph Conrad