SPECS: wwwoffle.spec (HEAD)

Czw, 23 Paź 2003, 16:22:28 CEST

Tomasz Wittner wrote:
> Dnia czw 23. października 2003 14:05, Jakub Bogusz napisał:
> [...]
>
> Przykład "stałego fragmentu gry":
>
> %post
> /sbin/chkconfig --add %{name}

Z tym, ze sugerowalbym, zeby %{name} bylo raczej parametrem skryptu / makra
niz zaszyte.

Czasem %{name} nie nadaje sie na nazwe usera, czasem nazwa speca sie
zmienia, a czasem user swiadomie jest nazywany inaczej.

Ze wzgledu na druga mozliwosc uzywanie tu makra %{name} wydaje mi sie mocno
problematyczne. Nazwa usera nie powinna sie zmieniac po zmianie nazwy speca.

[...]

  phone (48)(58) 347 14 61