mod_ruby.spec

Marcin Kurzyna pld w nius.waw.pl
Czw, 23 Paź 2003, 01:36:14 CEST

Cześć :)
czas ten musiał nadejść - popełniłem pierwszego .speca i okolice.
Dotyczy on mod_ruby dla apache'a 1.3.x. Pisany pod Ra. Jeżeli ktoś z
szanownych developerów ma czas i chęć przejżeć to wszystkie pliki
(.spec, .patch i .conf) dostępne są pod adresem:
http://www.nius.waw.pl/~admin/pld-spec/mod_ruby/
Spec przepuściłem oczywiście przez adapter.awk oraz bez problemów
zbudowałem/zainstalowałem/odinstalowałem w domu. Wydaje się działać (z
wyjątkiem drobnego(?) błędu opisanego na ww stronie /dziwne zachowanie w
połączeniu z mod_gzip/ ).
Jakby kiedyś znalazł się w repo to byłbym wielce kontent :P

Pozdrawiam,
Marcin Kurzyna.

--
marcin panic: no known error
marcin: imposible state - shutting down in -5s.