LiveCD

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Czw, 23 Paź 2003, 09:17:40 CEST

Wiem, jestem staroświecki i wogole.

Ale uzycie 2.6 do teho nie wróży temu projektowi szybkiej stabilności.
Wiem 2.6 mat to, to i tamto, ale nawet Wojtek chyba nie jest zadowolony
na razie patrzac na jego boje. Poza tym 2.4 jest na tyle stabilne w tej
chwili i znane, ze mozna byloby pokusic sie o dobra kondfiguracje tego.

Czepiam sie ?

Pisze bo, mam 2 komputery, takie same, tylko jeden ma kontroler scsi i
nagrywke scsi a drugi nie, na ktorych LiveCD Suse i Knopix i Movix
dzialaja a PLD Live na jednym dziala na drugim oopsuje co ktorys raz.

Wiem ze fajnie jest zareklamowac sie, a my mamy Live z kernelem 2.7.13,
gnome 2.6.0.alpha1, KDE 3.99, ale to nie tedy droga, chcemy cos miec
zrobmy cos co bedzie dzialac. Bez sensu mamy dystrybucje z kernelem 2.2
i Live z kernelem 2.6. Troche polityka i ogolne myslenie zawodzi.

Jesli Live ma byc oparte na Ac a tam narazie nie ma 2.6.

TiweK

--
Tomasz Witek <tiwek w manta.univ.gda.pl>